Nya leksaker

Idag har jag hämtat ut de saker jag beställde häromsistens. På bilden syns: Exfoliating cleanser och Aloe Vera-schampo från Fouchés rea. Clarins curl-mascara, Moisture sheer lipstick och Eye shadow från Clinique. Fick även med en liten tub ögonmask från märkeet Guinot från Strawberrynet som jag beställde sminket ifrån. Ska bli kul att testa allt! Recensioner kommer.

Nya leksaker

 

Allt det här för 390 kronor. 

6 responses to “Nya leksaker

  1. Mums! Vilka härliga grejor!

  2. Visst är det härligt när man få hem paket med sånt här!:D
    Har du köpt eller fått nåt kul på sistone?:)

  3. Hoho, så mycket härligheter! =D Och inte för speciellt dyra pengar heller!😉

  4. Rouge: Visst är det underbart med Strawberry-shopping så att man får sakerna för över halva priset.;D

  5. Ja, jag köpte ett gloss och ett dazzledust från Barry M från Satine i förra veckan. Jag gillade genast glosset som smakar lite vanilj och känns bra på läpparna. Dazzle dust var fin färg, men jag måste nog vänja mig vid att det är en lös skugga… tar ett tag när man är van vid fasta sådana. Ska kanske passa på att beställa lite mer nu när det är gratis frakt även i augusti.🙂

  6. Va kul! Jag har inte testat nåt från Barry M än, du får berätta hur skuggorna är sen när du testat lite mer.:)

Kommentera

