Urban Decay – Big fatty lip plumper

När jag beställde ögonprimern och kajalpennan från Urban Decay från Blush var de snälla och skickade med en Big fatty lip plumper från samma märke. Jag är ju ett stort fan av Freeze 24/7´s variant men man vet ju inte vad som kan finnas runt hörnet. Allt måste testat sålunda!

Den här lip plumpern sticks. Den doftar rätt gott, har en lite champagnefärg i hylsan som blir genomskinlig på läpparna och innehåller små glitterkorn. Dessa är minemala men syns lite, vilket man bör vara medveten om ifall man inte gillar sånt. Jag har testat den här produkten flera gånger om dagen i en veckas tid nu och är rätt förbryllad. En del gånger sticker det rejält i läpparna som blir mer blodfyllda och aningen fylligare. Andra gånger händer inte nånting utan läpparna får bara lite mer glans (och glitter). Jag har klurat över vad det här kan bero på men kan för mitt liv inte förstå vad som orsakar dessa skilda resultat.

Summa sumarum blir att Big fatty lip plumper är en produkt som fungerar ibland men då fungerar det å andra sidan bra.

Pris: 199 kronor på Blush
Betyg: G

One response to “Urban Decay – Big fatty lip plumper

  1. Pingback: LipGloss Bitch » Lästips!

Kommentera

