Beställning från Kiehl´s

Nu har jag beställt den omtalade deodoranten Superbly efficent deodorant från Kiehl´s.
Superhjälpsamma och trevliga butikschefen Linda hjälpte som vanligt till och tog sig även tid att välja ut en bunt prover som jag ska få med. Snacka om service, de måste ha den trevligaste chefen på Kiehl´s i Stockholm!

145 kr + 11 kr frakt är helt okej om den här deodoranten ger mig samma aha-upplevelse som Linda själv och allas vår Bjooti. Jag är en svettig typ så om den här fungerar för mig kan ni andra vara trygga i förvissningen om att det är en toppenprodukt. Väntas hem i brevlådan imorgon. Ni andra får vänta ytterligare lite innan det kommer en recension.

3 responses to “Beställning från Kiehl´s

  1. Nu får de allt ta o starta webshop🙂

  2. Mycket bra deo, använt den i tre veckor eller så och känner mig mycket fräschare och mindre svettig.

    Och ja, skaffa webshop Kiehl´s!!!

  3. LGB: Verkligen! Med fri frakt, of course.;)

    Liebling: Kul att du också gillar den, ser fram emot att få testa den imorron! (Förutsatt att posten sköter sig)…

Kommentera

