HJÄLP!!!

Jag försöker förtvivlat lära mig att göra bildkollage i Paint shop pro 8, men lyckas inte alls. Jag är en total nybörjare och vet inte hur man får till sådana där läckra kollage som alla andra bloggare verkar knåpa ihop med ögonen förbundna. Om någon vill hjälpa mig lite så vore jag oändligt tacksam!

– – –

Uppdatering: Det måste inte vara PSP8, andra bildprogram funkar också. :) 

One response to “HJÄLP!!!

  1. http://www.webdesignskolan.se/

    på vänstersidan finns en scroll länk, klicka på Photoshopskolan, där finns lite grundläggande kunskaper i hur man arbetar med bilder i Photoshop. Kanske du sedan kommer på själv hur ett (ditt) kollage skall göras.

    ps. jag lägger ut ett svar på din kommenter imorgon.

Kommentera

