Tävlingen avgjord!

Givetvis var det de märkliga Beautysticksen jag syftade på i förra veckans
”Vad hände sen?”.
Det spelar ingen roll att de skriver på sin hemsida att ”alla” använder dem, jag känner ingen som gör det så det där tror jag vad jag vill om… Kan man inte använda ett par tops så vet jag inte hur man ska kunna bli hjälpt av ett par sushipinnar. Haha, sicken skrattretande grej att lägga pengar på! Men smaken är som baken…

Bland de som mailat in med rätt svar drog jag helt enkelt lott för rättvisans skull, det blev Jasmin M som blev den lyckliga vinnaren! Grattis Jasmin! Maila mig din adress så kommer det en liten present på posten.🙂

One response to “Tävlingen avgjord!

  1. Hahaha! Väntar spänt på att se fler saker från den här kategorin, det verkar superkul! Sushisticksen är ju fantastiskt konstiga…😀

Kommentera

