I´m flawless!

En liten kommentar bara om det prov på Laura Merciers Oil-free foundation som jag fick förra veckan: WOW!!!

Ska köpa en flaska så snart jag kommer ner på stan, lovar skriva mer om den då. Kanske kan fixa fram lite bilder på resultatet också, om någon är intresserad av att se. :) 

3 responses to “I´m flawless!

  1. Ja självklart är jag intresserad!😀 måste få se. blev lite sugen på en flaska själv.. ^^

  2. Jag vill verkligen ha den. Enligt beskrivning verkar den vara precis vad jag letar efter! Tyvärr bor jag inte i närheten av någon som säljer Laura Mercier och kan inte prova ut rätt färg. Har mailat COW angående färgprover, men inte fått svar.
    Du vet ingen annan som säljer den, som man kan prova maila?

  3. Hm, trist att de inte svarat. Har haft samma problem med dem, de kanske har stor belastning eller nåt…:/
    De enda andra ställen jag vet är NK i Göteborg och Stockholm, maila/ring dit och fråga.:)

Kommentera

