Vad hände sen?

Presenterar nu en ny kategori här på min lilla blogg: Vad hände sen?
Under denna rubrik har jag tänkt ha små funderingar, skratt, tävlingar och gissningslekar kring skönhetsprodukter som vi alla minns – eller kanske försökt glömma… Startar denna kategori med en liten tävling/gissningslek. Den som vill får vara med.🙂

Förra hösten lanserades en produkt som skulle revolutionera pormaskklämmandet i världen. Jag var skeptisk och gick inte på hypen. Frågan är om jag inte gjorde rätt för jag har inte hört talas om någon som köpt och använder den här produkten.

Minns NI produkten jag talar om?

Skicka ditt svar till sublimblogg@gmail.com innan 31/7 så kanske det är DU som får en hemlig beauty-prickasent hem i brevlådan!

2 responses to “Vad hände sen?

  1. Pingback: Tävling « Sublimt

  2. Pingback: Tävling « Sublimt

Kommentera

