Stila – Convertible eye color

När min lilla mamma var i New York för en tid sedan köpte hon med en laddning smink till mig, en av prylarna var Stilas Convertible eye color-penna i färgen Stone. Pennan är ännu en sådan där fiffig allt-i-ett-produkt; i ena änden finns en kajalpenna i den aktuella färgen och på den andra sitter en sudd för att kunna sota till kajalen. I mitten av pennan kan man skruva loss ena sidan och få fram en appliceringssudd (vet inte vad jag ska kalla den) som man doppar i den andra sidans hålighet som är fylld med ögonskugga. Låter snurrigt, men jag hoppas bilden jag hittade på HqHair ger bra uppfattning om hur det hänger ihop. Det är hur som helst en fiffig produkt som tilltalar mig som gärna vill kunna ha flera funktioner i en och samma produkt, förenklar om man ska släpa runt sitt smink under dagen om inte annat.

Färgen Stone är en brungrå lite skimrande färg som är jättesnygg, speciellt till vardags är den en favorit eftersom den på ett enkelt vis snyggar till ögonen utan att det ser överarbetat ut. Skuggan och kajalen sitter bra hela dagen, speciellt om man har grundat med en basskugga i en ljusare färg. Förpackningen är som sagt skojig och funkar bra, möjligen kanman bli lite frustrerad över att man ska skruva upp och ner och hit och dit med de olika delarna, det beror lite på dagsformen och tålamodet för stunden.😉

Pris:  206 kronor på HqHair.
Betyg: VG 

One response to “Stila – Convertible eye color

  1. Pingback: Stila till LookFantastic « Sublimt

Kommentera

