Efterlysning!

Jag är på jakt efter en läppstiftspenna, alltså inte en sådan man markerar konturerna med utan en som fungerar som färg över hela läpparna. Gärna lite krämig och i en maffigt röd nyans. Har nån några tips så mottages de gärna! 🙂
En sån här vill jag ha. Varför fraktar inte Sephora till Sverige eller öppnar en butik här?!

10 responses to “Efterlysning!

  1. Men vänta nu… jag TROR att jag såg något liknande på The Body Shop på Kungsportsplatsen i Göteborg tidigare idag. På rea dessutom. Blir såklart osäker nu när frågan ställs på sin spets såklart.

  2. Åhå, det låter intressant! Måste ta en tur in till stan snart då… Tack för tipset!
    Har du själv nån läppfavorit?:)

  3. Favoriten för läpparna just nu är faktiskt Juicy Beautys färgade läppbalsam, lämnar inte hemmet utan en av dem 🙂 Inte riktigt vad du var ute efter iofs…

  4. Nars har väl en penna som heter Velvet Matte Lip Pencil. Har dock själv inte använt den själv.

  5. Aha, tack för tipset! Var kan man införskaffa den någonstans?:)

  6. biotherm har såna pennor, kommer inte ihåg exakt vad dom heter men dom går nog inte att missa om du kollar efter dom. jag har en i en snygg korallaktig färg, den är hur bra som helst. sen så tror jag också att body shop har, vet dock inte hur dom är..

  7. Tack Lotta! Ska kolla in Biotherms utbud då, jag har dålig koll på deras sortiment måste jag erkänna…:S

  8. varsågod 🙂 hoppas du hittar nån bra. jag älskar biotherm, så där har du missat nåt!

  9. förresten, kom på att jag tror att märket Be:Yu har såna pennor också. dom är inte så dyra heller. vet inte vart du bor, men märket finns iallafall på åhléns i göteborg.

  10. Lotta: nu har jag varit och kikat på Biotherms pennor, de såg verkligen jätteläckra ut! Fastnade för en bärröd ton, får se om det blir nåt inköp, kön var för lång när jag var där.:/

Kommentera

