Veckans önskelista

1. DuWop´s nya rouge BlushBooster verkar vara något för en kräsen rougeanvändare som jag. Färgerna ser lagom skira ut så att man slipper påskkärring-looken, jag vill bara ha en hint av rosa – inte blaffor som alldeles för många kladdar på. Rouget är dessutom hudvårdande samtidigt som det är snyggt och ska reducera puffighet och lugna huden, det låter ju som rena drömmen. Som om inte det vore nog kan man även blanda BlushBooster med sina gamla vanliga favvorouge för att liva upp dem.
Finns i följande färger
Apple: lysande ros
Pomegranate: briljant terrakotta
Mango: skimrande aprikos
Watermelon: multiskiftande rosa

Jag vill ha Apple och Watermelon.
De finns hos MrsH för 250 kronor.

2. Blush gjorde reklam för Tweezermans Folding Ilashcomb (ja, det stavas så) i sitt senaste utskick och jag blev genast sugen. Tyvärr var jag inte ensam om det för när jag gick in på hemsidan var den fiffiga, ihopfällbara ögonfransborsten redan slutsåld. Enligt Blush kommer den komma in snart igen så jag får väl ge mig till tåls…
89 kronor vill de ha för den i alla fall, känns överkomligt. Någon som hann haffa ett ex?

3. OSIS Dust it Mattifying powder. Senast jag var hos min kära frisörska tipsade hon mig om en ny produkt från OSIS som är perfekt för oss som har tunt, platt hår som inte vill vara med och leka hela dagen. Hur mycket jag än rufsar så lägger det sig snällt ner efter en stund och ser beskedligt ut – hur trist som helst. Det här pudret skakar man ner vid hårrötterna för att få ett rejält lyft och ooompf. Förargligt nog hade hon inte fått in en ny leverans med de söta burkarna så det blev inget köp då. Nu har iaf Lookfantastic fått in dem och säljer för 134 kronor mot 195 kronor på Panache.

3 responses to “Veckans önskelista

  1. jag älskar min ögonfranskam🙂 väl värda slantar på den

  2. Kul att höra! Hoppas de får in den snart igen.:)

  3. Pingback: DuWop-a-lo-la! « Sublimt

Kommentera

