Lancôme – Flextencils

Jag vet inte om det var ett gammalt exemplar jag fick när jag köpte Lancômes storsäljare eller ej, men inte var den bra inte. Mascaran sägs ge uppböjda och långa fransar med hjälp av mikrofibrer men gjorde inte mycket mer än svärtade ner dem. För 245 kronor förväntar jag mig sannerligen mer än att bara få lite färg på fransarna. Borsten var hygglig men själva mascaran var helt torr och smulade ner hela ögonpartiet under dagen. Totalt värdelöst.Det blir en kort recension för jag har faktiskt inte mycket mer att säga än så. Rekommenderas inte!

Pris: 245 kr på Kicks, 196 kr på Lancôme´s webbshop, 195 kr på Alabaster, 179 kr på Beautystore.
Betyg: IG 

2 responses to “Lancôme – Flextencils

  1. Pingback: Mascaror, mascaror! « Sublimt

  2. Pingback: Sublimt » Blog Archive » Mascaror, mascaror!

Kommentera

