IsaDora – Wonder Lips

Fyndade två stycken Wonder Lips från IsaDora när jag var i Umeå nyligen. 29 kronor styck tycker jag är ett riktigt bra reapris när man vill prova på en ny produkt som man inte vet någonting om. Jag plockade på mig färgerna Sheer Rosebud och Glowing Bloom. Återkommer med recensioner. Är det någon som har erfarenhet av Wonder Lips?

Bild från IsaDoras hemsida.

2 responses to “IsaDora – Wonder Lips

  1. Jag köpte också en på rea. Men för det första så var färgen helt fel för mig (en grå-rosa färg som var alldeles för mycket grå) och för det andra så var det på tok för torrt för mina läppar. Jag är alldeles för beroende av att ha mycket feta grejor på läpparna. Så om man beroende av cerat och läppglans så är det fel produkt att köpa. Hållbarheten var dock bra.

  2. Aha! Ja, det är naturligtvis inte speciellt skönt om läpparna skrumpnar ihop av ett läppstift. Har du testat att ta cerat under innan du applicerar? Eller det kanske inte håller färgen så bra..? Vilken färg hade du förresten?:)

Kommentera

