Biodroga-produkter

Eftersom jag har väldigt, väldigt svårt att stå emot erbjudanden i stil med Ta 3 betala för 2 och liknande, kunde jag givetvis inte hålla mig ifrån att beställa ett par saker från Nails, body & beauty när de nu har kampanj på bland annat Biodrogas produkter. Jag har länge varit nyfiken på dem men aldrig testat på något från dessa veteraner inom skönhetbranschen så det passade liksom extra bra att det fanns ett erbjudande på just deras produkter. Om man köper två produkter från Biodroga varav en är ansiktsvårdande, får man en tredje på köpet. Ofta får man ju medskickat något mindre skojigt som en ful väska eller liknande när det gäller sådana här erbjudanden men den här gången får man en fullstorlek på en av deras specialprodukter, vilket jag tycker är ett generöst erbjudande.

Jag har klickat hem:

  • Biodroga Oxygene Formula Dag/Natt för torr hy
  • Biodroga Spa Sensation Creamy Shower Mousse
  • Special Care Basic Moist kommer med på köpet (värde 395 kronor!)

Om Oxygene-krämen skriver Biodroga själva på sin hemsida att det är en perfekt närande kräm för torr, trött och glåmig hud som behöver sn syreinjektion. Huden blir strålande, torrhetsrynkor förbättras och fettnivåerna normaliseras. Perfekt när man sitter mycket framför en dator. Pris 179 kronor.

Shower moussen är en tillfällig produkt i Biodrogas Spa-serie och finns bara under begränsad tid. NBB beskriver den som en lyxig, kämig mousse som lämnar huden återfuktad och sammetslen och med en sensuell doft. Hur nice låter inte det! Pris 139 kronor.

Bonusprodukten Special Care Basic Moist verkar vara en superprodukt om man läser på Hudotekets hemsida; där beskrivs den som en helt underbar, lätt fluid som är perfekt för alla som upplever stress i sitt liv och vistas i miljöer med dålig luftfuktighet. Den är ett riktigt fuktbad för huden och appliceras efter rengöring men innan dag- eller nattkräm. Pris 395 kronor, men just nu GRATIS.

Jag ser verkligen fram emot att få hem och testa de här godbitarna, recensioner kommer så snart jag bildat mig en god uppfattning om hur de är!

Andra erbjudanden på NBB just nu hittar du här.

Kommentera

