Önskelista

Bjooti vill ha önskelista och det ska hon naturligtvis få.

Jag önskar mig alltid en massa saker men just nu är jag extra sugen på:

SugarBaby Crystal-Ize Eye Glitter i färgen Diamond. Det verkar så himla fiffigt att man applicerar en vätska på den medföljande applikatorn och sedan doppar den i glittret innan man målar sina ögon. Förhoppningsvis sitter glittret riktigt, riktigt bra på så vis! Eleven har tagit in 6 olika färger för 199 kronor styck.

Secret brightening powder från favoriten Laura Mercier står också högt på listan. Den verkar dock vara en oslagbar kombination med LM´s Secret concealer som är min favorit till under ögonen. 250 kronor kostar den hos Cow, som tyvärr inte har den inne för tillfället. Förmodligen bra för min plånbok… Någon som testat?

Kiehl´s har en underbar produkt som heter Overnight biological peel som är en mild krämpeeling som man applicerar några kvällar/vecka för att skölja av på morgonen. Jag har bara testat den de tre nätter som mitt prov räckte, men bara på dessa tre nätter blev min hud mycket slätare och friskare. Jag vill därför testa om det var en slump eller om den är en HG. Just nu 320 kronorStrawberrynet.

2 responses to “Önskelista

  1. Pingback: Bjooti » Bjooti Funderar över era önskelistor

  2. Åh, den från Kiehls blev jag sugen på nu!

Kommentera

