TÄVLING!

Det regnar ute, jag har söndagsångest och det är ett allmänt flyttkaos här hemma. Alltså piggar vi upp tillvaron med en tävling. Jaaaa, yäy, hurra och mazariner! Den här gången får vinnaren ett sprillans nytt krämrouge, Miracle touch Creamy blush, från Max Factor. Färgen är Soft Cardinale och är tokfin. Som om inte det vore nog får vinnaren också en Masterpiece Glide & Define Liquid Eyeliner i färgen Smoke - en läcker grå nyans. Produkterna är helt nya och lanseras i detta nu av Max Factor.

Den här gången vill jag att de som deltar i tävlingen tipsar mig om hur de vill att jag ska utveckla min blogg; det kan vara layout, inläggsfrekvens, speciella teman eller vad man nu tycker. Maila era tips till sublimblogg @ gmail.com, tillsammans med namn och adress, senast söndag 17 augusti så drar jag en vinnare nästa söndag kväll. Lycka till!

9 responses to “TÄVLING!

  1. En Mölnbobos Liv

    Jag har tipsat om din tävling i min blogg http://molnboanna.blogg.se . Det är en blogg där jag kommer lägga upp alla tävlingar jag blir tipsad om/hittar.

  2. Hej ehj, tänkte tipsa om gratistrix.
    Är du tävlingssugen kan du alltid kika där för att hitta någon tävling som passar dig. Jag uppdaterar hela tiden eftersom jag har tillgång till datorn dagligen.

    Du får också tipsa mig om tävlingar. Skicka bara en kommentar.

    http://gratistrix.blogg.se

    Tävlingen sprids då till folket!

    OBS!!!! Det är inte jag som anordnar tävlingen.

    Det är en samlingssida för alla bloggtävlingar!

  3. jag har länkat
    tipsa mej gärna om andra bra tävlingar

  4. Jag tycker att du ska ha en almanacka för olika arrangemang eller viktiga dagar för dig. :)

  5. Jag tycker om den som den är ;-)

  6. Lägg till den på bloggtävlingar.se för bättre publicitet.

    Snabbt, enkelt och gratis!
    /Bloggtävlingar.se

  7. Jag tycker alltid att det är skoj med jämförelser av dyra produkter o budgetalternativ. Kanske lite mer sånt? Annars gillar jag bloggen som den är =)

  8. Pingback: Fortfarande bredbandslös «

  9. Jag köpte nyss Glide & Define i brunsvart och jag älskar den. Klart man vill ha en grå med!

Kommentera

