Lipstick Queen

Ända sedan jag först hörde talas om Lipstick Queen har jag känt ett kärlek till märket. Jag är som bekant en läppstiftsflicka som föredrar stift framför gloss och det här märket är all about the good stuff. Nu har äntligen en svensk butik gjort slag i saken och plockat in märket, på Blush kan man nu inhandla läckra, högpigmenterade Sinner-stiftet eller det skirare stiftet Saint. Båda kommer i samma 10 megafenomenalt läckra färger, med skillnaden att Sinner innehåller hela 90% pigment och ger ett täckande resultat medans Saint innehåller 10% och ger en naturligare finish. Båda både ser och låter underbara ut och jag vill ha (nästan) varenda färg som finns! Ge mig – NU!!!


Nio drömmar för 199 kr/styck


5 responses to “Lipstick Queen

  1. Pingback: Bjooti » Blog Archive » Lipstick Queen i Sverige

  2. Pingback: LipGloss Bitch » ta en paus från solen…

  3. Ja, då är det ju ngt för mig alltså :-)

  4. Jodå, det kan nog bli både en och två och tre små sinners i samlingen!

Kommentera

